Na początek kupiłem jednostkę sterującą.
Oryginalnie moja emka nie miała nawigacji a chciałem ją mieć więc zdecydowałem się na kombajn 2-din, który zakupiłem od naszego kolegi PAKO.
Jest to radio 2-din dedykowane do M3 e46 ma ekran dotykowy, cd-mp3, nawigację, dvd, telewizję, obsługę telefonu itp.
Największą zaletą tej stacji jest to że montaż odbywa się bez jakichkolwiek przeróbek i wszystko działa łącznie obsługa z kierownicy.

Na tylną półkę powędrował dwudrożny zestaw Infinity Reference dla podtrzymania głównie tonów wysokich i średnich bo o bas zadba zestaw z bagażnika


W bagażniku zastosowałem model sprawdzonej już przeze mnie zabudowy z mojej starej 325 e36 z którą zdobyłem wicemistrzostwo Polski.
Łatwiej mi było wszystko dociąć i dopasować bo wiedziałem już co i jak ale wierzcie mi, że jest to naprawdę sporo roboty żeby taką zabudowę dobrze zrobić.
Poprzednią zabudowę zrobiłem na głośnikach Sony tym razem wybór padł na markę Infinity.
Zastosowałem dwa subwoofery 30cm 1200W każdy, które zasila solidny monoblock firmy FLY.
Przed zmianami adaptacyjnymi:

Do zasilania przednich drzwi i słupków posłużył dwudrożny produkt izraelskiej firmy Morel.
Kto jest audiofilem to wie co to za głośniki

Na razie zasilany tylko przez jednostkę sterującą ale docelowo także przez wzmocnienie.
W trakcie prac:


Wszystko zostało połączone wysokiej jakości kablami.
Cały samochód został wcześniej znakomicie wytłumiony (nie przeze mnie).
Drzwi od środka zostały pokryte specjalnymi matami marki Dynomat a tapicerka drzwi od wewnątrz zoastała pokryta specjalnymi środkami chemicznymi stosowanymi w akustyce.
Tak to wygląda:


I kilka zdjęć podczas prac:
Najpierw mały demontaż...

A później już nieco większy:

Z bagażnika zdemontowałem zmieniarkę, skrzynkę od telefonu, ramki montażowe, tapicerkę boczną i z podłogi. Wszystko to trochę ważyło.
W ten sposób ubyło kilka kilogramów.
W ogólnym bilansie w bagażniku przybyło maxymalnie 15kg.
Kolejne demontaże:




Przymiarki i "produkcja" zabudowy:



Pracy naprawdę było sporo ale najważniejsze, że efekt końcowy był miły dla ucha i oka

Zgodnie z założeniem projektu "Black&White" niektóre elementy już widać w tych kolorach, ale o tym później.
Na razie efekty końcowe car Audio:
Jednostka centralna:

Tylna półka:

Głośniki przód:

Zabudowa bagażnika:

Jeżeli chodzi o Car Audio to tyle.
Następny wpis dotyczyć będzie zmiany wnętrza na Black & White.